I feel Good! :D <3

I Feel Good! Finally ;D <3<3
hehe, jaa....ja mår toppen, om man räknar bort att jag mår illa och har ont i magen men jag mår
prima för det! :D
Va på Kultureken igår.. as mysigt ;) <3 planerade Julkavalkaden, kmr bli awesome! :D
Lyssnar just nu på Good Morning Baltimore från Hairspray, UNDERBAAR MUSIKAL! :D <33
samtidigt som jag är inne på Fejjan.......som vanligt ^^ <3
De e därför jag kallas Fejjan..... Fia med dealekt=Fejja och då blir ju Fian=Fejjan;)<3
Fint smeknamn vae? :P <3
Längtar tills imorron, då e de maratonkonsert! :D
kmr bli sjukt nice! :)
är med på 8 låtar.. hoppas lite roliga människor kmr och kollar ;)<3
Här kmr den goa låten "Good morning Baltimore" från Hairpray som jag skrev om, med Tysk text.. fråga mej inte varför :P men de e ett klipp från Hairspray the movie så de e ju på Engelska, men de e tydligen tysk texn...aja whatever här e den;D


Jaha... de va allt för mej ;)
Nu ska ja sätta mej och kolla på den mest underbara filmen som finns, nämligen-->The Holiday<33
underbar film! om ni inte sett den, SE DEN! <3

Helt sjukt fin :') <3
Men pusshej på er! ha en trevlig helg! :)

// Sofia D.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0