BÖDAÅTERTRÄFF!!!! :D <33

Har just kommit hem från Bödaåterträffen! AWESOOOOME!!! :D

Alla e sååååå härliga! as mysig helg asså! ;D

Började med att i fredags drog jag till min älskade Nea :) på fredagkvällen gick vi på tonår och sen drog vi hem till henne;)<3

På lördagen drog vi till den underbara Bödaåterträffen :D

Återträff me alla goa människor som va på Bödalägret, eller d.v.s. dom som kom..;)<3

Jättemysigt! :D<3

Har lärt känna fler Bödamänniskor och haft de as gött! ;D

Har bl.a. varit med på:

"catch the flag in Vetlanda" ;D ni från återträffen vet va jag menar,

Konsert och festmiddag,

bibelstudie m.m.

Mycket skoj men lite sömn..

Är as trött ^^

men det är de värt! ;D <3

Hoppas ni också har haft de lika bra som mej! :D <3

 

Puss hej!

 

// Sofia D. ;D <3

 

 



Kommentarer
Sofiamariah'

Hej sötaste Sofia! Längtar efter dig vännen, vi måste ta och ses snart! Förlåt att brevet dröjer...jag har så mycket i skolan ♥ ♥ ♥

2010-10-24 @ 18:54:34
URL: http://sofiamariah.blogg.se/
Liinn<3

Du är för söt! <3 Vet du det!?! <3



Avslöjad! ;) <3



Grr... :) HAHAHAHAHAHAHAHA! Asså M blev ju så sjukt chockad! <3 Hihi! O.O <3

2010-10-27 @ 19:24:25
URL: http://liinnann.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0