:'(

Idag är det den 3dje okt.... :'(

det betyder att det är sista föreställningen om man räknar bort extraföreställningarna nästa helg...

inget är bra idag känns det som, linserna skaver, jag gråter, känner mej allmänt deprimerad :'( <3

Hoppas föreställningen går bra i allafall:) även om jag kmr gråta.. för de kmr jag säkert göra! :'( <3

jag vet att det inte är allra sista än men de är så tungt på ngt sätt, eftersom att den ska betraktas som den allra sista... :/

nu ska ja sluta gråta.. usch... nee de går inte! :'( <3

de gör ont.

älskar alla så himla mkt, och att lämna alla kom typ krossa mej känner jag! <3

Men vi MÅSTE träffas efter detta, och då menar jag MÅSTE! <33

Okej, ska göra iordning mej för att dra till underbara Eksjö nu.. <3

puss på er!

// Sofia Wendy D.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0