Höst=brrrrrr!!! <3

Usch va kallt de är nu!

men samtal med kompisar värmer speciellt mkt då:))<3

Magda va här igår, tack för en as mysig eftermiddag/kväll! :D Puss på dej :* <3

Just nu....ehm.....jaa, va gör jag?..... dricker te <3 och lyssnar på albumet Now Hear This :) om ni inte hört de ngn gång, är det ett MÅSTE att ni måste lyssna på den skivan! <3

Annars rullar väl livet på....saknar alla teater kompisar:( har ju två här hemma i Aneby som jag träffar varje dag, men resten! :'( <3 måste träffas snart tkr jag absolut! :) <3

har lust att krama någon just nu! :( kom hit någon, NU! :P <3

känner mig lite halvt ensam här... syrran börjar plugget vid 11 och mamma är ledig så de e bara jag som är vaken, pappa har redan dragit till jobbet....

...nee! nu skaa jag dricka upp mitt te, sen ska jag spela piano! :) de e min morgonaktivitet^^ <3

 

hihi:) puss på er alla!

 

// Sofia D.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0