Höstloooowwwwwww;D <3<3<3

HÖSTLOOOOOWWWW! XD <3<3<3 haha höstlov! äntligen! <3
så gött me sega mornar, bara ligga och dra sej i sängen och ha kul hela dagarna! :D <3
Igår kom min underbara lillasyster Michaela Darling Hit (Elin;D), hade myskväll igår och hade as mysigt :) sen idag drog vi 2 och shoppade och gick på stan och hade de as gött:) <3
Hade verkligen en toppendag idag! :D har handlat den första julklappen för i år också! :) <3
tog massa massa massa kort också så detta blir ett bra minne :)
Och facebook album.. XD <3
jaa.. sammanfattning av dagen med ett ord:
NJUTBART! XD<3
körde hem Elin förut också,
gamla vackra Eksjö.. my second home.. I miss it <3
Stannade till vid Kultureken och de va faktiskt en rättså jobbig syn..
Tältet var borta,
Staketet va tillbakaflyttat
och det var släckt, överallt.
Ganksa jobbigt som sagt.. :/ <3
men annars har de varigt toppen:)
I går va jag utklädd till häxa i plugget,
skrämde ganska många faktiskt XD <3
men men, är de hallowen imorron så äre de ^^ <3
här är en bild på hur jag var sminkad:



Mowahahaha! ^^ <3
sminket blev rättså bra faktiskt! :D
fick ju sminktips av världens bästa make-up artist!
Min älskade Erica :D <3
saknar alla från Peter Pan,
längtar till en anonym dag i veckan! :D <3
varför säger jag inte ^^
hihi lääääääääängtar! :D<33

Aja, puss på er! :* <3<3

// Sofia D.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0