Les Miserables<3

Lyssnar på musikalmusik...Les Miserables....<33333

jag är kär i den musikalen! underbar musik <333

har kanske fått halsfluss så jag får inte sjunga eller knappt prata och de e ngt som är SEGT! :( <3

saknar er alla peter panare <33

Just nu förgyller mina underbara klasskompisar och musik mina dagar i verkligheten....<3

vädret ute är kallt men vackert, en strimma solljus lyser upp björkdungen här utanför <3 och hela gräsmattan och rabatterna är täckta med frost:)<3

som sagt, kallt men vackert <3

nu ska jag snart dra till plugget, ska lifta med den underbara familjen Eklund :D<3

puss och kram på er Eklunds! ni är bäst :) <3

men nu ska jag spela lite piano ich njuta av Les Mis musik i mina öron

hoppas ni har en bra dag!! <3

nu är de höst gottfolk! <33

 

Puss!

 

// Sofia D.

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0