Sista......sista.....sista föreställningen.... :''''''( <3

Jaha....igår va en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv. tror aldrig att jag gråtit så mkt! :'( <3

Sista föreställningen... aldrig mer kmr jag uppleva den glädjen, den scenen, den musikalen, de människorna, den gemenskapen som fanns precis DÄR! <33

usch.. nu mår jag skit. har ont i halsen och gråter då och då... :( <3

klarade bara inte av att gå till skolan idag.. detta är bara FÖR jobbigt :'( <3

just nu gråter jag och lyssnar på Yiruma.. <3

Har vaknat upp från denna stora dröm och nu kommer jag aldrig komma in i den drömmen igen.. <3

Alla underbara människor... hur ska jag kunna lämna allt de?! <3

men.. när ett äventyr har slutat börjar alltid ett annat... <3

men inget slår Peter Pan.... alla äventyr har sin unika grej.. samma sak me musikalen Annie... de va också underbart <3

känner att jag måste sluta skriva nu, för annars börjar jag gråta ännu mer :'( <3

har dessutom klippt lugg också.. gjorde de efter föreställningen igår.. Min söta Erica Mjukiis klippte mej :)) <33

Jag va tydligen den första hon klippt i sitt liv ;)<3 jag är as nöjd:) <3

aja.. puss på er!

 

// Sofia f.d. Wendy D.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0