Skrev en dikt i plugget idag.......<33

Skrev en dikt i plugget idag, kände att jag va tvungen att skriva av mej om sista föreställningarna och om hur mkt jag kmr sakna alla på musikalen <33

Vill ni läsa den?;)

i allafall,

Här är den:

 

"Nu är snart allt slut.

Nu har snart en fingerborg förvandlats till en liten bit järn igen.

Landet Ingenstans går inte att flyga till längre.

Sista skådespelaren har flugit.

Sista piraten har dött.

Sista indianen har dansat.

Sista barnet har gått ut gråtande från scenen...

Sista föreställningen är snart över.

Så småning om vissnar blommorna...

och då finns många minnen kvar,

speciellt ett.

En glädjetår som sakta rullar ner för ens kind

och långsamt ner mot ett silversmycke som alla bär

runt sin hals.

Minnet som alla kommer bära med sig hela livet ut..."

-Sofia Delhag :) <3

 

Jaa.. de va min dikt..<3

Blir nästan lite tårögd när man har dendär tanken...

snart är drömmen slut, snart vaknar man upp till vardagen igen...

utan lysande helger på och bakom scenen med alla underbara människor..

hemska tanke!!!

Nu ska jag verkligen ta vara på denna sista helg!

jag älskar alla underbara Peter Panare och jag VILL bara inte lämna dom! <3

men... när ett äventyr slutat börjar alltid ett annat....<3

men INGET kommer slå detta underbara år!

Kommer fortsätta hålla kontakten me alla såklart!

och vi ska absolut träffas mer! <33

nee..nu ska jag öva låten jag ska sjunga på lördag,

så att det blir bra för en gång skull ;)<3

haha puss på er!

 

// Sofia (Wendy) D.

 



Kommentarer
Olliver

Wow!! Du är helt otrolig Sofia aldrig det. Jag började nästan gråta, du är bäst och neka inte till det.

2010-10-08 @ 07:55:39
Erica

såå himla fin dikt<3 kommer sakna dig jättemycket<3 som sagt vi måste ta vara på denna sista helg<33 kram

2010-10-08 @ 12:13:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0