Helgen....:)<33

Tjolahopp!!!!!!!!!! :D <33333

Jag är glad :)) <3

och lite.. asså.. jaa.. lite...

Asså..ja börjar seriööst bli nervös inför på Lördag!!!! ;D <3

Han som har skrivit musikalen, Piers Charter Robinson kommer och kollar!!!  ;o<3

så jag e rätt nervös.. PLUS att jag hört att det är 9 till V.I.P. gäster den föreställningen!!!

har ingen aning om vilka de e .... de e lite nervöööst.. ;S<33

håller på att dö här ;) <3

men de e mäst för att jag är trött.. <3

Just nu lyssnar jag på musik från musikalen Wicked<333 underbart! :)

men nu ska jag fortsätta leva livet och bara chilla med bra musik i mina öron och en kväll som ser ut att bli fin :)<333

Hoppas ni har de lika bra som mej ;) <3

puss!! :D

// Sofiah D.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0