Hur äventyret började.. <3

Jag sitter och lyssnar på en låt.. som betyder GRYMT mkt för mej har jag upptäckt <3

Min audition låt till Peter Pan <3

"I dreamed a dream" från Les Miserables..

De va på sätt och vis den låten som startade hela detta äventyr för mej..

asså hur mkt kan en låt förändra omgivningen egentligen?!

Waow....... från början fick jag egentligen inte va me i den kommande musikalen efter Annie, och nu vet jag inte VAD jag skulle gjort om jag inte tjatat och tjatat och tjatat om att få va me i Peter Pan!

Och från början sökte jag bara till Tingeling och Tigerlilja också.. hade bara en liten dröm om att få spela den där "Wendy Darling" ....men de skulle jue aldrig hända.. trodde jag...

När rollutdelningen va fick jag veta det.. jag hade alltså blivid WENDY :3

Asså de va helt totalt sjukt om du vill höra min åsikt..

Och nu har äventyret börjat på RIKTIGT! ;) <3333

Alla e så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt bra och allt e så sjuuuuuuuuuuuuukt kul! :D

Utom alla dessa skador!! :( många som gör illa sej! ;( <3<3 vi har ganska mkt otur i vår ensemble kan man säga..

T.ex. haltar jag just nu, har så otroligt ont i mitt lår, sen flygningen i helgen, gör OTROLIGT on ska jag säga ;( <3

Men jag hoppas att alla som har haft nåra skador/sjukdomar i ensemblen har kryat på sej nu!

Till skillnad från vissa andra.... som en viss..... Wendy... höm..... ;P

Här är den underbara audition låten i Glees (<3) cover:

 

 

 

 

Puss och Kram!

// Sofia Fiah D.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0