Bara en blick....

Bara en blick och jag är inte här.
Bara en blick och jag vet inte vem jag är.
Bara en blick och jag ser dig le,
Bara en blick och jag kan bara be.
Be att jag ska sluta bli så glad
så glad att inte ngt kan göra mig gladare, inte ens choklad! (^^)
måste sluta vara så beroende!
men ändå inte tappa förtoende..
för tänk om det blev som i mina tankar..
Mitt hjärta det bara bankar....
...Om jag bara fick en till blick...

hehe lite randome, jag vet..
Skrev de bara liksom utan ingen vidare insperation, ja bara skrev..
och de blev t.o.m. på rim! ;D (Y)
jaa.. trevligt^^

Min dag idag.. Först mysig frukost med systra mi som är bäst i världen ;)<33
Sen lovsångs övning inför Omega (nattmöte/ungdomsmöte nästa vecka;D)
från 12.00-16.00!!! asså, ja va så GALET hungrig :3
haha men de va helt okej ändå, de blir nog bra ;)<3

Sen tonade jag håret;) har mörkbrunt hår nu;)<33
lägger upp en bild snart:)
Blev as nöjd! :D

Jaa.. va har man lärt sig av denna dag...
Har typ varit i kyrkan 90% av dagen(Y)
åkte tebax till kyrkan vid kl. 18.00 för då va de go gemenskapskväll :D
Mysigt fika, go gemenskap och as gött folk :)
har funderat en del idag också...
får nästan sluta tänka så mkt :P

Tänker nästan för mkt..
okej, de e ju bra att tänka, men inte alltid så mkt som ja tänker..
just nu har jag bara en låt i huvet...

"Jag vill bara ha mer av dej, och mer av dej, och mer av dej!
så fort jag ser på dej och du ser på mej, vill bara ha mer av dej!"

....de e nog de jag tänker på....

Jesus kommer mer och mer till mej...
känner mer och mer trygghet i min tro...
unerbart.
helt enkelt underbart.

jag lyssnar för tillfället på "The call" med Regina Spektor..
Ett tag passade denna text precis in på mitt privatliv..
men nu är den delen över.
de känns faktiskt as bra!
Gud har burit mej genom den svåra tid som va för ett tag sen..
mitt hjärta höll ett tag på att bara liksom spricka..
Gud räddade bokstavligt livet på mej.
Our God is AWESOME!

Tack att du läser! ;)<3

Gud välsigne dej! ;D <3<3

Puss!

// Fia








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0