dumma dumma hals :P

dumma dummma dumma dumma dumma skit hals säger ja bara! :(
har typ svullnat ihop helt!:(
men jag är glad ändå ;D <3
snart ska ja börja droga halstabletter (Y) :D<3

och ingefärste.. me massa honung i.. och de kan diskuteras om de e gott eller inte.. usch :P
Men min hals hindrar mej inte från att be, från att prata, från att lovsjunga eller dansa eller något!
Jag älskar Gud alldeles för mkt för att min hals ska vara ivägen från de!
okej, prata gör jag kanske inte lika mkt.. men Gud är lika regerande i min vardag för de! <3<3

Jag lovsjunger, jag ber, jag dansar, jag gör allt för honom för HAN to ett mkt högre pris för MEJ än att sluta lovsjunga för att man har ont i halsen!
HAN TOG BORT ALL VÅR SYND! HAN DOG FÖR OSS!
och då ska ja liksom inte sitta å klaga på min hals, även om de gör sjukt ont:P

Sitter just nu å lyssnar på go musik och dricker ingefärste me massa massahonung i :3
tkr de e konstigt att ja säger detta, men ja har faktiskt mysigt ;) <3
känns för tillfället att alla problem försvunnit-utom halsen-och jag bara kan njuta av livet och Guds närvaro :)<3
Jag är sjukt stolt över att vara kristen, som ni kanske märker ;)
KristuZ-inte ett dansband, bara en livsstil ;) <3 och jag skäms inte för jag VET vad jag tror på och jag VET vad JAG har upplevt och det finns ingen "naturlig förklaring" på de som vissa tror att det finns till allt, nej, GUD är den enda rätta förklaringen, inse de;) Han finns<3

Men ngt som inte har med Kungarnas Kung att göra är bara ett litet råd jag vill ge er:
Drck inte ingefärste med honung och mjölk i samtidigt som di äter en Vicks blå! de smakar SKIT! usch.. nu har ja inte mysigt längre :P <3 hatar att ha ont i halsen :P

Men de va ngt värre när jag hade föreställningar med musikalen Peter Pan, där jag spelade Wendy Darling, och jag hade ju liksom en del sång nummer och massa repliker, och jag hade sjukt ont i halsen och hade typ ingen röst alls! och helgen innan hade självaste Peter Pan tappat rösten! Men de fixade sej men jag sjöng inte direkt så bra XD och tappade rösten lite i replikerna emellanåt men de funkade iaf, och jag hoppas att vår publik blev nöjda ändå ;)

och jag har verkligen insett på sista tiden hur mycket jag saknar min morfar....
Min morfar hette Ingemar Martinson och var verkligen den bästa morfar man kan tänka sej!
Han var missionär och hjälpte många människor och betydde mkt för många människor.
Jag älskar honom! <3 och saknar honom sjukt mkt<3
Jag funderar ofta på om han kanse mej, för jag kan ibland se honom..
Hans glada ansikte och höra hans röst och skratt när han säger "lilla Fialotta..."
Har hört sen efteråt att när jag var liten kallade han mig "sin lilla docka" och när ja hörde de började jag gråta...
Han var en sån fin människa, han var cool, han var bäst!
jag längtar till den dag jag får träffa honom igen, och jag saknar hans varma kramar som jag fick när jag var liten...
kom tillbaka :'(
jag vill att du ska veta att jag vill leva mitt liv med en morfar i.. och du är med mig, de vet jag..
min änglamorfar<3<3<3<3<3<3
min Morfar dog när jag var 9 år.. jag grät hela dagen i skolan efter att jag fått reda på det.. de va alldeles för mkt.. han betydde så galet mkt för mej och sen bara försvann han.. och nu har jag varit utan honom i snart 6 år :'(
men jag vet att en dag ska jag få träffa honom igen och då ska vi vara lyckliga och ha de bra uppe i himmelen i evigheters evighet medans vi upplever världens fest uppe i himmelen! <3<3<3
Tack att du fanns morfar, jag kommer alltid älska dej och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta<3<3

de va allt från mej idag.. pusshej på er<3<3

Gud finns alltid för er och bär er i svåra situationer, han är Kungarnas högste Konung och han vill att du lever sitt liv med honom, lev i ett äventyr och säg JA!<3

//Fia


här är morfar och jag när jag var en liten plutt ;) <3









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0