Ett drama som förändrade mitt liv.....

Detta dramat förvandlade mitt liv när jag såg det första gången..
det gav mig så otroligt mycket hopp och jag bara bröt ihop och grät...
Det betyder också sjukt mkt att jag har spelat "huvudpersonen" i detta dramat på 2 konferenser, senaste gången var på en konferens i Vargön-ungefär Värnersborg- som heter New Wine, och i slutet av dramat skulle jag spela oerhört tacksam och sitta och bara tillbe och låtsas gråta, men jag började gråta på riktigt, eftersom att det berörde mej så galet mkt! <3 Jag kände verkligen att Jesus stod där och Han har tagit bort all vår synd så att vi kan bli förlåtna om vi bara ber Gud om förlåtelse, DU är förlåten, Jesus har räddat DIG!
kolla på detta, Jesus finns och hjälper dej i alla situationer!



Hoppas det berört er lika mkt som de berör mej varje gång jag ser det :) <3

Pusshej!

Gud välsigne er! :) <3

// Fia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0