Finns inom oss alla...

Kärleken finns inom oss alla, vissa människor försöker konstigt nog bara att gömma den.
Kärleken som är det vackraste och starkaste av allt på hela jorden, försöker vissa gömma
och är för fega för att visa den.
Jag kan uppriktigt säga att jag älskar min släkt, och jag älskar alla mina vänner, jag älskar alla jag känner på något sätt ;) <3
och detta säger jag inte "bara för att.."!
alla man känner är ju faktiskt en del av ens liv, så varför hata dom?!
Jag hatar ingen människa, men jag tycker att vissa kan vara dumma i huvudet vissa stunder..
och det stämmer ju.. eller?
till exempel självmordsbombaren i Sthlm, det kanske jag inte kan tycka var så smart,
jag vet inte hur många som dog/blev skadade, sån stenkoll har jag inte,
men jag vet att det var hemskt!
Kärleken är det största som finns, den finns verkligen inom alla människor,
det går inte att smita undan från den.
Vissa stunder kan de verkligen vara sjukt jobbigt att ha den, de har jag varit med om, t ex olycklig kärlek.
men det ska vi inte gå in på nu.
Kärlek är en underbar gåva som vi fått, och det vet jag.
men jag undrar bara, hur ser världen ut idag?
Krig, fattigdom, sjkudomar..
VAR FINNS KÄRLEKEN?!!
Okej, kärleken finns överallt, men vem äre som upptäcker den?
Gud ger oss kärleken, nu gäller det bara att HITTA den och inte IGNORERA att leta..
För den finns därute, någonstans.
Tänk på de, våga ha kärleken om du har den. Visa kärlek. Ha hopp om kärlek.
Tro hopp och kärlek, och störst av dem är kärleken.
Jag har varit med om en del på senaste tiden.. har haft lust att dö nåra ggr.. och allt pga ett triangeldrama :3
har varit med om de tidigare och de e nog de jobbigaste som finns :3
men de vill ja inte gå in på nu, men de va verkligen skit där ett tag :/

Men när ja mådde dåligt som mest, så bad jag as mkt.. och de fixade sig..
men nu vet jag inte om de fixat sej eller inte.. Gud, hjälp! <3

Asså, ja känner, ja börjar gå in på detta för mkt, sorry för de, men de e för de e dom enda tankarna som snurrar runt i mitt huvud för tillfället.. är de bra, eller är de mer problem inom detta..?

Men kom ihåg, Jesus älskar DEJ!
och störst av allt är kärleken <3

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag ;)
har mått lte kasst, men ändå ;) <33

Puss på er! :* <3











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0