Hillsong :D <333



Älskar Hillsong! :D <33
Låtarna uttrycker precis det jag vill säga, att Jesus är fantastisk.
jag vet att detta låter konstigt, men jag har svårt att tillbe genom Psalmer...
Jag känner att jag vill sjunga något som kan uttrycka min glädje och Längtan efter Gud,
och psalmer.. uttrycker inte den glädjen, om ni förstår mej..
jag säger inte att det är "dött" med psalmer, men jag tycker att DU ska välja hur DU vill tillbe, utan att låta andra över det. T.ex. bara sjunga lovsånger eller bara sjunga psalmer, välj precis som DU vill.
Gud vet när du tillber, bara du gör det förstår han att du gör det. Du har fri vilja med att uttrycka din glädje och tillbedjan, det är ju trots allt DU som ska tillbe, då kan du inte låta andra bestämma HUR du ska göra det.
Det är i allafall min synpunkt.
Om du inte är kristen, kanske du har börjat tänka mer på Gud om du läst detta, eller?
Det är många som säger att Jesus inte finns, har ni bevis?
Jag HAR personliga bevis på att han finns.
Det är många som säger att bibeln är dödstrist.
Tror ni att dom som säger det har läst den? Svar-antagligen INTE!
Inte på ett vettigt sätt iaf;)
Om ni hade varit på Unite 11 och sett Artie Shepherds predikan om Bibeln, då hade ni läst den annorlunda.
Fantisera er iväg i det ni läser, hur tror DU det skulle vara?
Hur skulle det se ut?
Hur reagerade folk?
Bara ett tips: TÄNK efter;)

De va allt från mej idag ;) <3


Jesus älskar er! :)

tack att ni läst;D<3

// Fia :) <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0