kolla på denna videon...




Värt att tänka på......
och allt stämmer...
Gud bär dej i dina svåra situationer!

han säger till dej:

"I'll promise you, I'm always there, when your heart is filled with sorrow and despair.
I'll carry you, when you need a friend! You'll find my footprints in the sand..."

Ta åt er orden, vartenda ord är sant.
bara ni vågar lita på att detta är sant, så kommer ni inse att det är sant.

Han finns alltid om DU tror och DU hoppas.

Va på släktträff igår, sjuuukt mysigt! :D
Älskar min släkt asså, dom e så goa allihop! :D <33
Vi satt och snackade om ALLT, verkligen ALLT!
allt från skolan till 80 tals musik ^^
haha jaa, dom e underbara!
Och min yngsta kusin, de lilla busfröet och släktens charmtroll,
hon är så sjukt mysig :D
Hon är typ alltid glad, om hon inte är trött;)
och hon ser inte dom problemen som vi tonåringar ser helatin..
Och man ska ju ta emot Guds rike som ett barn... och de har ja inte fattat vad man menar med än..
det finns ju inga problem med Gud, så man ser ju inga problem..
Och Gud gillar ju äventyr, och de flesta små barn ser ju äventyr i varje dag som går...
aja, jag fortsätter mitt tänkande^^ <3
Men en grej som min moster Therese sa tyckte jag va så fint! <3
Hon sa att alla vi i släkten hade ju hittat skatten i Jesus,
och då hade hon sett en bild som var en öppen kista fylld med glittrande pärlor.
Och det kan vara en symbol för att vi är öppna med vår skatt som vi hittat i Jesus,
att vi låter andra se glansen på denna skatt som vi hittat och inte håller den stängd för oss själva,
utan låter andra ta del av det vi hittat ;) <33
Ett sätt är att blogga om detta;)
och de är de jag gör;)
som ni märker XD

Men ha en bra dag, och fundera över vad Gud försöker att säga till DEJ ;)<33

Puss!

// Fia :) <3



Kommentarer
elinhedén

Jag vill bara säga, jag blir alltdi på så bra humör när jag läser din blogg sofia !

älskar och saknar dig ! <3

2011-01-09 @ 18:47:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0