Lucky!

''...Do you hear me?
I'm talking to you,
Across the water, across the deep blue ocean
under the open sky, oh my baby I'm trying

Boy I hear you in my dreams,
I feel you wisper across the sea
I keep you with me in my heart,
You make it easier when life gets hard

Lucky I'm in love with my best friend,
Lucky to have been where I have been,
Lucky to be coming home again.. ''

Detta är en av dom härligaste låtarna fom finns enligt mej :D <3
Även om de inte stämmer in på mej, men de e en sjuuuuukt go låt! :D (Y)
Jag tycker det är lite kul, för denna låten är ju skriven av Jason Mraz och Colbie Caillat, och jag har hört att dom tydligen skrev den över mail till varandra ;)
och det som är kul är att jag tönker nästan samma om lovsång, man "mailar" till sig orden från Gud och sen sätter man ihop texten med fin/bra musik och låter sedan andra höra den, men i detta tillfället, alltså lovsång, så lter man andra sjunga låten med en för att prisa och upphöja Guds mäktiga namn.
har suttit och tänkt lite på detta och kom fram till att det är egentligen ingen som kan skriva musik, eller göra någonting utan hjälp av Gud.. det är han som har skapat oss och han är med i allt vi gör! :) <3
Det var det jag ville säga idag :)

Puss hej på er!

Gud välsigne er :* <33

// Fia





Kommentarer
Agnes!

SOFIA! va fin du är! sjukt söt bild! :) PUSS <3

2011-02-07 @ 22:32:41
URL: http://agnesspanberger.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0