Något jag just har insett...

har just insett en sak.. Sången jag sjöng till er i Kultureken på avslutningsfesten, vartenda ord stämde!
Sjöng den i morse och kom på, vilken passande låt jag sjöng, för jag menade verkligen VARTENDA ORD!<3
här är texten, ta åt er alla i Kultureken, Älskar er!<3

I've heard it said
That people come into our lives for a reason
Bringing something we must learn
And we are led
To those who help us most to grow
If we let them
And we help them in return
Well, I don't know if I believe that's true
But I know I'm who I am today
Because I knew you...


Like a comet pulled from orbit
As it passes a sun
Like a stream that meets a boulder
Halfway through the wood
Who can say if I've been changed for the better?
But because I knew you
I have been changed for good

It well may be
That we will never meet again
In this lifetime
So let me say before we part
So much of me
Is made of what I learned from you
You'll be with me
Like a handprint on my heart

And now whatever way our stories end
I know you have re-written mine
By being my friend...

Like a ship blown from its mooring
By a wind off the sea
Like a seed dropped by a skybird
In a distant wood
Who can say if I've been changed for the better?
But because I knew you

Because I knew you

I have been changed for good <3


alla i Kultureken, jag vet att det är svårt, men ta verkligen åt er! ni betyder sjukt mycket för mej och om det inte var för er så skulle jag inte vara den jag är idag så TACK! <3
Ni betyder så galet mycket, innan jag var med i musikalen Annie hade jag knappt vågat stå på scen, och NI hjälpte mej att utvecklas och så jag kunde våga göra mer och mer på scen, kom ihåg detta, allt är p.g.a. att ni har hjälpt mej och stöttat mej, tusen tack<3
Ni e så himla begåvade och de måste ni inse, för varje person i Kultureken kan gå hur långt som helst och nå alla sina drömmar (detta gäller alla andra underbara människor också ;D) om ni bara går in för det och bestämmer er för det. måste ses snart, för ni är min andra familj kan man säga och jag saknar er otroligt mycke!<3

Ni fick min dröm att gå i uppfylellse, att kunna stå på scen och att få bli någon.
Jag har även utvecklats som människa med hjälp av alla omkring mej, när jag var liten va jag en sån som häll med om ALLT och vågade inte liksom säga vad jag tyckte och så, men med hjälp av alla underbara vänner släktingar och framför allt GUD så har jag hittat min personlighet och jag vågar stå för vem jag är. Jag är kristen. Jag älskar att sjunga. Jag älskar teater. Jag lever ett liv med musik. Jag älskar alla jag har runt mej, för det är trots allt ni som gör min dag så bra<3
Tack.

Gud välsigne er alla!<3

Tack för att ni har läst ;)

skriv gärna en kommentar :)

Pusshej! :* <3

// Fia





Kommentarer
Moa

Jag saknar dig söta fiiia! <3

2011-01-22 @ 14:24:56
URL: http://moarundberg.blogg.se/
Filippa

ohh saknar dig!

2011-01-25 @ 15:20:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0