Peter Pan Trailer! :)

Åhh va ja läääääääängtar tills filmen kommer ut! :D
Har ju aldrig sett musikalen, eftersom att jag inte hade ngn inhoppare under föreställningarna;)
Längtar såååå :D<3

här är trailern, enjoy! :D







Grymt, eller huuur? ;D <33

Nu ska ja fara iväg till landet Ingenstans.. eller jag hade velat de men de e ju inte typ september, och en sån sak upplever man bara en gång i livet.. och de va verkligen en dröm som gick i uppfyllelse.

Jag har alltid älskat berättelsen om Peter Pan, och ett tag hade jag som dröm att en dag få spela Wendy i musikalen Peter Pan, eftersom att jag älskar musikaler.. och den 6 dec gjorde jag audition och tänkte verkligen; "jag har inte en chans, men de e la värt att testa..." haha kul att ja kmr ihåg datumen, men de e vissa grejer jag kommer ihåg XD
och sen dagen efter va de rollutdelning, mitt hjärta bankade så galet hårt i mig när dom skulle läsa upp rollerna..
"Tänk om jag hade en chans?"
"Tänk om min dröm skulle gå i uppfyllelse?"
och jag blev Wendy.. jag fattade det inte förrän typ en eller två månader efter när vi fick manuset och började repetera.. repliker att öva in, sånger och danser att lära sig, och sen efter ett tag en stor scen att vänja sig vid, scenkläder att vänja sig vid, flygning skulle man också lära sig ^^
men allt detta gick galant p.g.a. alla sjuuukt underbara människor som var med i uppsättningen.
Om det inte vore för dom hade jag aldrig varit sån som jag är idag!
Tack igen, ni vet att jag älskar er alla underbara Peter Panare :* <333

Ni fick min dröm att gå i uppfyllelse, att resa till landet Ingenstans.

men en dröm vaknar man tyvärr upp från och nu är allt som vanligt utom att jag saknar alla så SJUUUKT mycket och längtar tills filmen kommer ut! <3

De va allt från mig idag ;)

Pusspusshej! :* <3

Jesus älskar dej! :) <3

// Fia :)<3









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0