.....Tankar.....

Mitt liv kretsar runt Gud, men varför, varför gör du just såhär med MEJ Gud?
Asså, detta är så sjukt jobbigt.
Jag vill bara släppa taget om det.
men Jesus bor i mej och han håller med starka händer kvar allting..
Varför?!
Det är sjukt jobbigt att jag ska uppleva allt detta just nu..
Flashbacks hela tin, för mkt tänkande på de som har gått,
Detta funkar bara inte!
Vill bara lämna allt, men de vill ja inte innerst inne.
Det är jobbigt.
Detta suger.
Usch.


Men det är bara en person som kan lösa detta, och jag vet att Han vet hur.
Men varför kan du inte bara lösa det, snälla! :(
Mår dåligt av detta!

Låter som jag klagar på Gud via bloggen just nu, och då har ni missuppfattat de;P
jag kan inte klaga på Kungarnas Kung.
He's awesome.
Men just nu mår ja inte så bra av detta som Han gör mot mej..
..Han vill ngt som inte jag vill, men jag vet att jag ska följa honom..
Och detta blir bara jobbigare och jobbigare..
Jag vill lyda Honom med hela mitt hjärta och jag har sagt till mej själv att jag ska göra det i hela mitt liv,
men just nu är det för mkt..

Har just sett en film med min älskade syster Hanna, "Raise your voice"



En underbar film, väldiiiigt rörande :')
och den sa mej väldigt mkt.. den fick mej att tänka ännu mer...
Raice YOUR voice.....
I'm gonna raise MY voice to GOD and I have to TRUST HIM.




...med de e svårt... asså det är inte svårt att lita på Gud, men det är svårt att lyda honom och att lita på hans beslut i mitt liv.. och jag måste inse att hans beslut är mina beslut... men hur vet jag inte...


Aja, jag får fortsätta tänka,
och ni får jättegärna skriva en stöttande kommentar för ja mår ju lite sådär just nu..



God bless u ;) <3


// Fia







Kommentarer
eliinhedeén

finns här om du vill snacka, ber för dig gumman ! <3

2011-01-16 @ 17:03:33
Jonis Brandt

Kanske lite överkurs, men det kan hjälpa om du förstår rätt.



http://www.minfrid.se/ondskan/satan-attacker.shtml



Gud välsigne, och jag finns om du behöver prata, även om det kanske skulle kännas konstigt för dig. :)

2011-01-17 @ 19:16:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0