Allt.

I lördags kom jag hem från årets stösta fest! Unite 11! :D
Har varit så galet bra! :D Ni som inte va där har verkligen missat ngt!!!
Ni som inte vet vad Unite är så är det ett kristet ungdomsläger över nyår, dit kmr as goa kristna ungdomar, eller man behöver inte vara kristen, men de e sjukt bra! :D
Gud är där! Lovsång, Bön, Bibel, Undervisning, Möten, Möten med Gud, Fest! och massa sköj! :D <3
De va ett as gött läger från början till slut. Bl.a. Artie Shepherd presikade-He's AWESOME! :D
och Predikanten från tre dagar- Mikael Hallenius som också är AWESOME! :D <33
okej.. ALLA som predikade va AWESOME!! ;D <333
men allt är inte bra med läger tyvärr... även om jag verkligen vill tillbaka hela tin så fanns de problem..
men de är för mkt.. skit inblandat i de.. för mkt missförstånd och för mkt av allt.. typ.. så de skriver jag inte mer om..
Okej! ehm, somnade gråtandes igår och de första jag gjorde i morse var att gråta.
Livet SUGER i vissa stunder... och de kände jag verkligen då...
De kändes som om jag va invirad i ett stort missförstånd.. om man tar trådar som en liknelse så hade jag trasslat in mej i tusentals trådar, det skavde inom mej och jag ville nästan dö.. men SEN kom Jesus med saxen! :) <3
han klippte loss mej från allting och vi som va inblandade snackade och allt, typ, e bra nu.... <3
Nu har jag hopp om en bra morgondag och jag ser solen igen :) <33
skönt.
Nu vill jag att ni verkligen ska fatta hur stor Jesus är. okej, nu slutar vissa läsa, plus att jag inte kan få er att inse de. men jag kan säga att Jesus är herre i mitt liv, och kommer alltid vara de. Punkt slut.
OUR GOD IS AN AWESOME GOD! <3333
va ska du göra åt de? Jo, vet du? Gud kallar på DEJ!
om du bara litar på att Gud faktiskt FINNS och lever ditt liv med honom kmr du fatta vad livet har för mening, Gud har planerat ditt liv i minsta detalj och han vill så gärna komma in i ditt liv, släpp in honom.
Jag vet att alla ngn gång har bett, om de verkligen har varit skit, har alla ngn gång säkert bett.. B och C, de e allt jag säger, men vänta dej inte bönesvar första gången.. men jag vet att han finns, jag har upplevt honom på flera sätt än ni kan tänka er och jag är beredd att leva ett liv med äventyr. Gud älskar äventyr, gör du också de? DÅSÅ! Gud vill ge dej ett liv med honom och ett enda stort äventyr om du bara TROR! <3
och en grej du måste ha är hopp. Hopp om ett stort äventyr med Gud, vandra på den ända vägen till Gud, för det är den ända vägen som leder till en underbar plats. lita på Guds ord. Läs bibeln. om du tkr att den är tråkig, läs med lite inlevelse! om du läser det som ett filmmanus, fattar du hur cool bibeln är!
Det är inga små gulliga berättelser, det är ÄVENTYR! RIKTIGA ÄVENTYR! som har HÄNT! En rekomendation från mej-->LÄS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
När jag va liten, läste ingen bibeln med så stor inlevelse så det verkade riktigt äventyrligt för mej.. men de har jag verkligen satt stopp för nu när jag är äldre! Bibeln är as cool, och jag skämtar inte.
och det är verkligen inte så att det bara var dom i bibeln som fick uppleva ett äventyr med Jesus, han vill dra me DEJ i ett stort äventyr. Nu. På en gång. Så fort du är redo sträcker han ut sin hand till DEJ och drar med DEJ i det största äventyret du någonsin kan tänka dej. eller nej förresten.. du kan INTE tänka dej hur stort äventyr detta är!!! Du kmr uppleva saker som du aldrig tidigare varit med om, du kommer leva ett sjukt gött liv helt enkelt.
Jesus älskar dej, kom ihåg de<33

Här är en film från Tre dagar 2010 som jag var på, en grym konferens, kom på tre Dagar 2011 vettja! <3
Där finns deffinitivt Jesus och han sträcker ut handen till DEJ hela tiden, det är ditt val om du vill ta tag i den eller inte, men om du inte gör dem förr eller senare, kommer du inse vilket misstag du gjort.. för Gud är god och han vill ta me dej på äventyr.






God bless u! :D<3333

// Sofia :) <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0