Vitt.............

Vitt....
Vitt som snö....
vet inte varför jag skriver vitt....
men vitt är egentiligen inte en färg tydligen..
jag förstår mej egentligen inte på dem som säger att det inte är en färg,
vad är det då?
Färgen vit är en färg.
Vad förknippar man med färgen vit?
Ljus, snö, brudklänning, liljor, vad tänker du på?
Ni tycker nog att det är lönlöst att jag skriver om en färg. färgen vit.
men denna färg betyder oändligt mycket, alla tänker olika saker när man hör vitt.
jag tänker direkt på ljus.
Ett ljus som bländar mej och lyser upp min dag.
Om ni har läst min blogg innan fattar ni nog vilket ljus jag menar. Gud.
Gud är ljus, inget mörker finns i honom och han är mitt ljus och mitt liv<3
Ni tycker nog att jag är tjatig om Gud men jag vill bara få fram budskapet att : OUR GOD IS AN AWESOME GOD!!!!!!!!!
Fatta de. Ja vet det är svårt.
Jag har inte fattat hur stor han är än, och jag har varit kristen i hittills hela mitt liv. Okej 14år är kanske inte såå länge men Han är ändå herre i mitt liv, och jag har bestämt själv att han ska komma med sina budskap och uppgifter till mej, för jag vill leva ett liv med äventyr och Gud upp till 100% Varje dag.
he's Awesome.

Pusshej på er ;) <3
De va de ja skulle säga idag;)

// Sofia! :) <3



Kommentarer
Jonis Brandt

Spelar ingen roll om man lever i 20 eller 1000 år. Man kan aldrig fullt förstå hur underbart god han är. :)

2011-01-05 @ 16:08:22
Elin Älg

Såå sant!!

du har inte funderat på att bli pastor?! :)

2011-01-05 @ 16:35:48
Jonis Brandt

Verkligen inte, jag ska resa runt!

2011-01-06 @ 13:21:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0