You bring the sun out<3

''You bring the sun out,
to warm my life up,
to make my love grow every day.

You bring the stars out
to light the night up,
to make the darkness go away''

har varit på konfa i stortsätt hela dan idag :3 7 TIMMAR XD <3
haha ja vet, de låter dö trist, men de va de faktiskt inte! :)
Först va vi på gudstjänst, sen åt vi pastasallad:D sen så gick alla till olika workshops,
och jag valde låtskrivarverkstad ^^ och skrev en låt tillsammans med Jasse som handlade om vår vänskap(Y) sen lyssnade vi också på Torgny Wirén :) (Y)

Just nu sitter jag bara och tänker... på allt som far runt i huvet på mej..
medans jag lyssnar på Josh Groban som stär här i mitt hus och sjunger.. haha ne men ja lyssnar på spotify ;P
förut lyssnade jag på "You bring the sun out" med Justo Almario, de e inte han som sjunger "orginalet" tror jag men han gör den iaf bra :) <3
och då börjar jag tänka.. vilken stark text det är...(skrev ju lite av texten längst upp ;D)
Och jag ska sjunga den snart på en konsert, och från mig är den till Gud.
Jag vet inte hur mitt liv skulle vara om han inte var där och var solskenet för mej<3
Och jag skulle vilja säga till dej som läser, DU kan vara solskenet för ngn som har en molnig dag!
Kom ihåg de :)

de va de jag ville skriva till dej som läser :)

"DU är solskenet en molnig dag!"<3

Pusspuss!

Gud välsigne dej :)<3

// Fia








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0