Se Guds son

Se Guds son, fastspikad på ett kors
Helt utan synd och skuld offrar Han sig för oss
Se Hans sår, kärlek så ofattbar
I ett sista andetag, han segrar i nederlag

Se på Jesus, värd all ära
Himlens konung offras för mig
Han har gjort det
Allt fullbordat
Segern vunnen
himlen kallar mig!

Större kärlek kan ingen ge
Oförtjänt utan slut,  Hans nåd varar livet ut
All min synd, all min fördolda skuld
Hängdes på Jesu kors
och EVIGT liv vanns för oss!

Se på Jesus, värd all ära
Himlens konung offras för mig
Han har gjort det
Allt fullbordat
Segern vunnen
himlen kallar mig!

Stor nåd är det för mig.



Denna låttexten är den texten som berört mej mest av dom låvsonger jag hört.
Många ggr när jag sjungt denna har jag börjat gråta,
för texten är så stark!

Det var mitt inlägg idag x)

Gud är GOD :)


HALLELUJA! :D

God bless u :)

// Fia ;)




Kommentarer
jesus freak

såå bra sång!!!

2012-01-02 @ 20:12:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0