Dagen igår ;D

Tjohooo! :D

Dagen igår va så fett grym!
Konfa avslutningen va verkligen lyckad,
vi hade kul (vad jag vet iaf ^^) det var mkt folk som kom,
efteråt va de lika bra, me mysiga människor hemma på en
liten fest ;)
som bestod av skratt, musik, longboard, MAT och tårtor och allt va det var ^^
fick en longboard i födelsedags/konfa present! :D
måste lära mej ta lite mer fart bara, sen så bär det av
till plugget me longboard på morgonen ;D
fett :)
men jag har ju en longboard familj i släkten, så de e chill^^
dom får lära mej lite i sommar ;)

kände mej väldigt bortskämd igår,
hörde idag att jag inte var ensam om de;)
kommer nog sakna konfan en smula..
kommer kännas tomt på torsdagar ^^
men men, nu har man ju mer tid för annat XD
haha de e så man får tänka,
när en grej slutar ska man blicka framåt
åt nästa grej, för den kan bli ännu bättre! ;)
Fånga dagen,
men fånga även morgondagen! :)

Nae, nu ska jag ta och öva lite longboard! ;)
min dag igår va iaf bra,
de va ju även internationella glassdagen ^^
så sen på kvällen drog jag, syrran, Jesse och Oskar över till Tony och käkade
glass och spelade spel,
fett mysigt!
bra avslutnung på dagen ;D <3

men ha de bäst folket!

Här e jag och brädan;)



målad av mina kära kusiner ;)
under står det
"protected by Christ" och Timotheusbrevet 4:12 (de får ni slå upp!;D)
och allra längst neeeeeer står det:
"Till minne av Fia Delhags konfa 2011!"

me like ;D

hare bäst och Gud välsigne er! :)

Kramar från mej!









Kommentarer
tingeling!

ÅHH så fin long board :'D jag vill ha, grattis till konfirmationen fining pussssss <3<3

2011-05-23 @ 20:37:51
URL: http://annieerica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0