Today.

Tjenare folket!

Hoppas ni haft en härlig dag!

Min har varit helt okej.
Vaknade däremot med världens halsont och det har inte gått över,
halsen är helt svullen och gör skitont så det är lite segt.. men men, kunde varit värre!
Livet rullar typ på, dagen har bestått av solsken, twister (mumma!), plugg, syslöjd, stavgång och lite annat smått och gott:)

Blir inte ett så långt inlägg eftersom jag ska slå på lite te vatten och bänka mej framför teven för att se "mot alla odds", ett underbart och känslosamt program tycker jag allt.. vill bara dela denna länk med er,
så underbart härligt att denne blinde pojke är så himla go och.. jaa, se själva! :)



"Open the eyes of my heart Lord,
Open the eyes of my heart
I want to see you"



Blessings.

//Fia



jag och världens snyggaste syster! :D älskar dej allra käraste syster!<3


Kommentarer
Rebecca

Jag blev verkligen Berörd av killen som sjöng

Helt underbart!!

2012-03-14 @ 22:25:31
Emma

Waw!! Så starkt!!

2012-03-26 @ 22:36:42
URL: http://jesusfreak.webblogg.se/
hanna

älskar dig med snygging;)<3

2012-04-02 @ 12:16:47
URL: http://hannadelhag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0