Ett kort inlägg i gryningen!

Godmorgon gottfolk!
 
Klockan är alldeles för lite och jag sitter här och kollar ut genom fönstret,
det ser ut att va natt fortfarande. 
vilket inte gör så att man vaknar direkt :]
 
Men vet ni vad jag brukar göra på min 1 timmes bussresa till skolan varje morgon?
 
Jag ignorerar omvärlden, 
tar på hörlurarna
och lyssnar på lovsång.
 
Ett sjukt gött sätt att starta en dag på,
man blir pepp, det kan jag lova.
 
Gud är god och till och med genom musik kan Han beröra en,
när som helst! :)
 
Men nu måste jag åka,
annars missar jag bussen;)
 
testa det någon gång,
man får en go start på dagen, vill jag lova! :)
 
Blessings!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0