Julafton :D <3

Jaa människor ;) <3 nu e de julafton! :D
Jag önskar er alla en grymt go jul och ett gott nytt år! ;D <3333
Har fått röd-vit rutiga converse och massa goa grejer ;D <33
ska bl.a. gå på musikalen Romeo och Julia i Sthlm med min älskade syster Hanna :D <33
Kmr bli sjuuukt nice!!! :D <3333
hoppas ni haft en sjuuukt bra julafton:D<333
nu taggar jag Unite11 nästa vecka! :D <33
Sjukt taggad säger jag bara! :D <333
Just nu sitter jag med goa släktingar i Örebro, har ätit mat, har fått julklappar, har dansat runt granen,har skrattat, har lekt, har gjort allt som man ska göra på julafton! ;D <33
Ja vet att jag aldrig skriver så långa inlägg, och ja e ledsen för det, men ja hoppas ni förlåter mej! ;) <33
Nu ska ja dra upp till min kusin och min syster en trappa upp och kolla på tv tror jag ;P <3
onödig info, men de e de ja ska göra nu om ngn undrar ^^<33
Ja önskar er åter en SJUKT GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!! :D <333

hoppas ni fått/får vad ni önskat/önskar er i julklapp ;D <33

Puss hej alla goa männsikor som läser min blogg! ;) <333

// Sofia ;) <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0