JULLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3333

Asså, fattar ni människor?! :D
DET ÄR JULLOV! :D <333
Har haft talangjakt hela dan,
sjöng me två kompisar som e as grymma! <3
Vi sjöng "Shout it out loud" med Kiss, och vi kom 2:a! :D <33
As kul vare! :D <33
Förra året kom jag och min syster Hanna 3:a och detta året kom jag 2:a med två andra ;)<3
Hehe ska satsa på att sjunga själv nästa år tror jag :) <3
Taggar även cabarén i vår! :D <3
kmr bli awesome! :D <3

Nu äre Jullov, asså fattar de knappt! ^^ <3
as gött :D <3
SOVMORGON! <3

Och nästa vecka äre Unite! :D <3
Sjukt taggad asså! :D<33

nu snart ska ja fika lite, en kopp varm choklad,
saffrans bulle, baguett och pepparkakor ^^ <3
Onyttigt, men Jul betyder onyttigt! ;D <33

God Jul på er :) <33

Puss och kram! :* <3333


// Sofia ;) <33







Kommentarer
Anna

Gillar att läsa om ditt liv fina kusin, önskar vi kunde ses i sommar, har föresten inte sagt att jag tänkte bo hos framor/mormor en vecka tillsammans med dig och Hanna i sommar :) vad sägs som det va. Vi kommer ha så kul!!! Ser det framför mig! Aja, jag har maränger inne i ugnen och bara njuter av julen :)

2010-12-22 @ 20:13:10
URL: http://prinsessananna.blogg.se/
Maiden

Du är skapligt ny i blogg-sektionen eller hur?

2010-12-23 @ 13:56:44
URL: http://maidenzombie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0