.....oj......

.........oj..........

trodde aldrig att det skulle kunna göra så ont...

...hjälper ipren? alvedon? något?!.....

..svar: nej.

saknar allt så mkt så de nästan gör ont!

vill bara ha föreställningar igen och igen och IGEN! <3

alla underbara människor, HUR ska man kunna klara sej utan dom?! <3

"..I dreamed a dream in time gone by, when hope was high and life worth living.." <3

tyvärr är den drömmen borta, jag har vaknat upp i verkligheten.

men tusen tack alla ni som gjort detta år som ett år i himmelen, det har varit helt sjukt underbart! <3

Att få smita iväg från stress, skolan och omgivningen och bara flyga iväg till en helt annan plats, där alla är glada

där allt är underbart, där jag inte längre heter Sofia Delhag, där jag heter Wendy Moira Angela Darling,

en positiv person som inte behöver uppleva dendär omgivningen som Sofia har i verkligheten,

hon som lever i en saga, och har ett helt fantastiskt perspektiv på livet.

Hon som får uppleva äventyr och bara liksom flyga iväg med sina syskon, Peter och Ting och bara ha de bra...

...jag saknar henne...

de va allt från mej idag (:

 

Puss! <3333

// Sofia D.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0