favoritskor

Jag tror nog att alla har ett speciellt par favoritskor,
de har iallafall jag.
De kanske är slitna och smutsiga,
men de är fortfarande mina favoritskor.
dom är sådär galet sköna,
passar perfekt,
är helt enkelt unika för just mej.
jag älskar dom helt enkelt.
även om dom är trasiga kan jag laga dom,
om dom är smutsiga kan jag tvätta dom.
Det spelar ingen roll vad som händer med dom
för dom kommer alltid vara mina favoritskor.
om dom har gått sönder så kommer jag ALDRIG låta någon ANNAN laga dom,
dom vet inte hur jag vill att mina favoritskor ska se ut,
dom vet inte hur jag vill ha dom,
alltså ska bara JAG laga dom om dom är trasiga,
tvätta dom om dom är smutsiga,
och gå med dem.

Ni förstår nog vart jag vill komma med denhär texten om mina favoritskor.
Du är Guds favorit.
Han älskar dej mer än något annat även om du är trasig inombords
och har lite smutsiga fläckar på insidan.
Han tvättar dej ren från dina synder, din smuts försvinner.
Han lagar det som är trasigt i dej, du är hel.
Han älskar dej och går med dej.
För du är så värdefull i Hans ögon så de går inte att beskriva med ord.
Du är unik.
Du är älskad utav Gud.

Även om inte DU tror på GUD,
så tror GUD på DIG.

Gud välsigne er:)

Och visst äre gött me påskolv? :D

Pussssssssss :*

// Fia :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0