Kultureken, my second family<3

Hej på er :)

Skulle bara vilja berätta en sak som jag nog skrivit hundra tusen gånger..
Till alla kulturekare:
NI har hjälpt mej att utvecklas,
ni är underbara,
jag älskar er
och ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!
och ni vet att ni är BÄST!
det är så kul, för nu ser man liksom olika kulturekare
dyka upp i olika evenemang i tidningen och allt,
jag är stolt över att känna er alla i kultureken.
För ni som inte vet vilka vi i kultureken är så kan ni se lite filmklipp
på youtube, här t.ex. :)










Där är en kort beskrivning på hur goa vi är ^^
Ni är underbara alla kulturekare!

Detta är ett exempel på att man kan ha väääääääääääääääääääldigt nära vänner,
jag kallar dom för syskon eftersom att vänner är syskon man själv väljer:)
ta vara på era vänner,
ta vara på livet,
ta vara på allt egentligen..
detta inlägget handlade väldigt mkt om kultureken,
men en "second family" kan egentligen vara vilka vänner som helst..
Kultureken ingår i min andra familj, men de gör väldigt många faktiskt :)
mina vänner, mina bekanta, alla tillhör en slags familj jag har.
nu vet ni de^^
tror att ni också har en sån familj, de vet jag nästan:)
ta vara på er och alla runt omkring er:)

Strax kommer en "syster" Elin hit från Norrköping :D
Hon ska hänga me på tre dagar som börjar imorron :)
AS GÖTT! :D
Är FETT taggad :D
För er som inte vet vad tre dagar är så är det en påskkonferens för
ungdomar, de kommer ungdomar från Sveriges alla håll och kanter och samlas
i Kungsporten i Huskvarna för att fira påsk tillsammans och lära sej mer
om va påsken innebär:)
På schemat står det bl.a. goa möten, gruppsamtal,(med helt randome människor, mega gött!)
konserter, nattcafé och självklart MASSA HÄNG OCH PRAT :D
kan inte säga mer än AS GÖTT! :D
Kmr bli sjukt najs:)
Kom dit någon dag vettja :D
och nu får ni ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss från mej

och Gud välsigne er :D

// Fia





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0