Stina nordenstam

Tjaa :D

Vill bara dela med mej av vad jag gör just nu..
jag lyssnar på alldeles FÖR BRA MUSIK!!!!!
Stina nordenstam,
kan man ha mysigare låtar än henne?!
knappast asså ^^
så GALET mysiga låtar :D
man känner sej så hemma ^^
GAHHHHHHHHHH!!!!!
VARFÖR FINNS SÅ BRA MUSIK?! ;o

Hur skulle världen se ut utan musik..?!
USCH VA TRIST! ;o
hur skulle man överleva liksom?!
jag själv lever inte en dag utan musik,
de blir alldeles för FEL!
alldeles för tyst..
alldeles för TRIST!

"And she closed her eyes and said
No, I'm not in love
No, im not in much for real.."


Stina Nordenstam – And She Closed Her Eyes

hon har så mysigt uttal och allt :')

Göööhr mys! :D

Dagen har för övrigt varit.... ganska seg men ändå chill^^
Började med att kolla på "remember the Titans" me klassen,
och efter de va man VÄLDIGT trött men ändå berörd av den fantastiska filmen!!
underbar film asså, om du inte sett den, SE DEN! <3
här är trailern:)



as härlig :D <3

sen resten av skoldagen hade jag bild :)
höll typ på me en bild hela tiden..
kanske tar kort på den och laddar upp ngn gång,
de vet man aldrig ^^
vi fick typ välja lite fritt vad vi skulle göra,
och jag valde att utgå från temat vi hade haft när vi kollade på filmen på morgonen,
som var rasism.
Min bild föreställde en litet utlänskt barn bakom ett galler och så ster det WHY? under..
hemsk bild egentligen men den har ett bar syfte.
VARFÖR finns egentligen rasism?!!
de e så FETT SJUKT!
...mad world....
de e så sjukt asså,
va har det tagit åt världen egentligen?
seriöst,
vissa tycker att det finns olika "raser" bland männiksor,
svarta-en ras
vita-en ras
va sjutton tänker man med när man säger så?!
svar: MAN TÄNKER INTE!
blir så galet arg på denna sjuka värld ibland..
aja,
allt man kan göra är att BE :D
och de gör jag..
B och C liksom.. :)

Men ha en fortsatt trevlig dag hörrni! :) nu draggar jag till mit älskade piano :D (L) <333333

Puss!

Gud välsigne er :)

// Fia ;)


från vänster är min syster Hanna, sen jag, sen vår kära kompis Johanna ;D
Två östgötar och en norrlänning! ;)
Och hanna är konstigt nog norrlänningen.. de kan man inte tro XD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0