Böda, here I come!

tjolahopp! :)

 

Imorgon drar jag på sommarens sista läger,

helt sjuuukt vad mycket som har hänt i sommar ;o

blir nog ett längre inlägg efter bödalägret jag ska på imorgon ;)

nu är klockan inte så mycket,

men jag är sjukt trött -.-

 

har vart ute på vårt sommarställe och "flyttat ut",

så ja blev rättså trött efter det ^^

jag och min kära syster var ganska så flummiga,

som vi brukar vara när båda är trötta och skrattar åt allting,

ni vet nog hur det är ;)

 

nu är energin slut och jag har nästan packat klart allt jag ska ha med mej,

ska upp runt klockan 6 imorron,

vilket är ALLDELES för tidigt när man heter Sofia Delhag!

usch, det är inte okej ;P

 

Men nu tänker jag gå och lägga mej så jag får lite sömn innan morgondagens bussresa mot

Öland :)

känner på mej att det kommer bli grymt :D

 

Ni får ha det så bra,

sov sött och dröm fina drömmar! :D

 

Gud välsigne er,

och Han har lovat att vara med just DIG till tidens slut!:)

 

coolt va?

Kungarnas Kung är med OSS!

Han känner var och en av oss,

och Han är Högre än alla makter,

Han har besegrat döden,

Han är FETT GRYM! :D

 

Vill bara säga att...

Our God is an AWESOME God.

 

Så,

nu ska jag sluta skriva för snart somnar jag här framför datorn ;)

 

Godnatt mina fina bloggläsare! :D

 

Hörs om ca en vecka :)

 

Puss och kram!

 

// Fia :)

 

höstbild, men ni får stå ut me den ;)

snart är det höst :D

Myspys!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0