Den senaste veckan och idag! :D

Halloj folket! :D

va ett tag sen ja skrev nu,
har haft en as go vecka på öland nu,
har nämligen varit på bödalägret! :D
Veckan har bestått av bl.a.
-GUD! :D
-GÖTT folk
-Bön
-Lovsång
-grymma möten
-tältfest :D
-volleyboll
-blåst
-sol
-regn
-smutsiga fötter
-kramar
-SAND ÖVERALLT!
mycket helt enkelt ^^
de va helt enkelt ett gött läger,
punkt! :)

Mitt sommarlov är slut och idag började jag plugget.
har varit ett av de bästa sommarloven i mitt liv tror jag allt! ;D
det är väääldigt mycket som har hänt, och de e ju alltid gött:)
men när man har kul går tiden fort,
så nu taggar jag en mysig höst,
med vackra träd,
regn,
varm choklad och framför allt:
SOUL! :D

Haha, sitter just nu och lyssnar på soul,
jag diggar den musikstilen asså,
så fett go stil! :D

sitter just nu och kollar ut genom fönstret,
fatta vilken fantasi Gud har??
fatta vilken cool skapelse Han har gjort??
ja menar, se er omkring...

Utanför fönstret ser jag hur hösten långsamt,
sakta men säkert,
sänker sej med sin skönhet över lilla Aneby.
Björklöven skiftar lite smått i gult,
plommonen har mognat på baksidan av huset,
man får dendär känslan..
den mysiga känslan, som man får när man känner att hösten kommer.
man börjar tänka:
dags att sätta på sig höstkappan och dendär stickade mössan som jag fick förra året,
den som var grå och så sjukt skön.
Sjalen lindas runt halsen,
man går ut.
Man hoppar upp på cykeln och börjar cykla genom de gul-orange-röd-bruna landskapet.
solen skiner med en orange klar färg över den asfalterade vägen och
vid vägkanterna ligger fullt med löv i olika färger.
du känner att det är höst,
du känner det i luften.


..okej..
nu överdriver jag ^^
Det är typ fortfarande sommar^^
men snart är det höst! :D
...hoppas jag! :)

nae,
nu har jag lite slut på idéer vad jag ska skriva här ^^

jo, en sak som är fullkomligt sann och det är även något ni måste ta åt er!
det är detta:

JESUS ÄLSKAR ER OBESKRIVLIGT MYCKET!


och Gud välsigne dej,
hoppas du får en toppen dag imorgon! :D

Pusssssss! :*

// fia!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0