EKSJÖ STADSFEST! (Y)

HALLÅÅÅÅ! :D

 

I fredags och igår va jag på eksjö stadsfest (Happy face!)

Vilket var HUR grymt som helst! :D

Massa grymma artister som t.ex. :

Daniel Adams-Ray, (SJUUUKT GRYM LIVE!) Kapten Röd,

THE ARK!! ;D, September, Mustasch m.fl.

De va sjukt grymt asså!

The Ark som jag såg igår natt, var nog en av dom bästa konserter jag sett asså,

de va så sjuuuuuuuuuuukt grymt! <3

Det var deras sista spelning i småland dock :'(

Så galet synd att deras band splittras,

men sånt händer liksom...

tyvärr..:(

 

Daniel Adams-Ray var också helt sjukt bra, stod längst fram vid gallret,

på så sätt va man ju nästan på scenen så de va as coolt! (Y) :D

 

På lördagen var det danskavalkad 12.30-13.30, där jag var med och uppträdde

på stora scenen på torget, och DET VAR MINNSAN AS KUL! :D

alla i hela danskavalkaden va sjukt grymma,

och det var nog extra kul att se två dansgrupper med kulturekare :D

Jag stod där och kände mej så stolt att jag kände dom :')

När de var vår tur så var jag så sjukt nervös,

pga att vi var dom enda som sjöng också.

men de gick bra,

vi hade kul :)

 

både fredag eftermiddag/kväll och hela dagen igår har varit så galet grymt!

det har helt enkelt varit en awesome helg kan man sammanfatta det till ;)

 

lalalalalalala life is wonderful! :D

 

nu ska jag strax äta,

ha en otroligt bra dag!

 

och glöm inte att Jesus älskar dig

och

 

GUD VÄLSIGNE DIG! :D

 

Puss! :*

//Fia :)

 



Kommentarer
Madeliene ♥

du är grymm på att sjunga :)

2011-08-31 @ 13:46:03
URL: http://freakingouttotally.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0