God Jul minsann.

Tjena på er!

 

Nu är jag hemkommen efter julfirande i Transtrand uppe i Dalarna.

Vi hade mängder av snö, och julafton var helt magisk.

då åkte vi skidor på fjället i solskenet och njöt och sen drog vi hem och kollade

på kalle ankas jul (nej, jag är inte för gammalXD) och käkade julmat,

sen var det julklappsutdelning och eftersom vi var 15 pers tog det sin tid kan man säga..

men jag hade i alla fall en underbar jul och hoppades ni hade det lika bra! :D

 

Sen igårkväll kom jag hem... DET ÄR JU FÖR SJÖEN VÅR HÄR! o.O

lämnade de vackra snötäckta skogarna och vägarna och kommer hem till aneby där asfalten

syns och marken är grön...fint.

nu saknar jag fjällstugan där vi bodde, hade nästan stannat lite längre bara för att njuta av snön!

men men, that's life.

snart så ska jag käka frukost och packa klart det sista till nyårslägret jag och syrran ska på! :D

UNITE!!!!! :D

komer bli grymt! :D

 

ha det as gött nu,

och jag önskar er en god jul och ett gott nytt år,

puss!

 

Gud välsigne er! <3

 

// Fia ;)

 

höstbild.. har inte lagt över julbilderna än, men hoppas ni står ut x)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0