jaga inte kärleken, den kommer alltid!<3

Jaga inte kärleken, den kommer alltid..<3
konstig rubrik, jag vet.. men kom bara på hur många i plugget som e ganska desperata och om dom inte har pojkvän/flickvän MÅSTE dom hitta ngtn, DIREKT!
spelar tydligen ingen roll om det är rätt eller fel, en del tar bara typ första bästa!
detta kallas player.
och dessa personer vet inte vad kärlek är i så fall...
Jag säger absolut inte att alla i min skola är sånnahär!
men en del... och det är inte vidare moget att leka med andras känslor.
En symbol är ett äpple.
varje person som man är ihop med tar ett bett från detta äpple.
och den dagen som man träffar "den rätte" vad vill man ge den personen då?
ett äppelskrutt eller ett helt äpple?
jag har gjort en del misstag i mitt liv, det kan jag erkänna.
Har bl.a. blivit ihop med en, gjort slut och insett sen, varför gjorde jag slut?
Jag har ångrat mej, och insett detta alldeles för sent för att kunna göra något åt det..
..och det följer mej fortfarande.
Ångrar mej så!
de typ gnager inom mej!
känslorna var äkta och finns fortfarande kvar, men va ska jag göra åt det nu?
Jag vill gå vidare, men kan inte..
han finns alltid någonstans, och kmr alltid finnas där...
Jag tror jag vill vänta.
eftersom att jag inte släppt ett gammalt förhållande än.
Men Jesus hjälper mej.
Mycket.
Om ni har problem typ bara allmänt i vardagen är de bästa tipset från mej:
Be!
Det gör jag, och allt löser sig efter ett tag.
jag litar på Gud til 100%
Han är med mej vart jag än går.
Han finns där, men jag ser Honom inte.
Och jag tackar Honom varje dag att jag får vara Hans barn.
Han är underbar.
Det var det jag ville få fram idag.
Gud är även med i kärleksproblem ;)<3
Kom ihåg att be!

B och C ;) <3

Puss!


/Fia







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0