Meningslös?

Ibland känner ja mej så sjukt misslyckad.
Vad jag än gör blir någon sur, och ja mår bara skit av det.
Ibland önskar jag att jag var i himmelen, kunde bara slippa alla problem och vara med min underbara morfar<3
men så funkar det inte tyvärr....
Det finns fler anledningar till att leva mitt liv fullt ut än att dö nu..
Jesus finns, och tar bort allt mörkt..
men ändå känner jag mej så galet misslyckad vissa stunder.
Är jag meningslös?
Jag vet svaret på den frågan... och ingen är meningslös..
"Jag är bra för Gud gör inget dåligt,
jag är fin för Gud gör inget fult,
och jag är duktig för Gud gör inga dumhuven"
de brukar jag tänka när jag känner såhär..
Jag är ingen slump. Gud skapade mej för en anledning.
Men vissa stunder känner jag mej bara misslyckad.
inget blir bra.
Kompisar, livet, kärlek, plugget, familjen..
allt bara blir inte bra!
Men då kommer alltid Gud och räddar situationen, de gör han alltid.
Jag bara ber och ber, och tillslut är allt bra igen..
livet har konflikter.. men de löser sig.
Om man har Gud vid sin sida...
Och jag är så otroligt tacksam för det.
Tack.
Ni får gärna skriva en stöttande kommentar för ja mår inte bäst för tillfället..
Tack att du läser:)<3

Gud välsigne dej! <3

Puss!

// Fia





Kommentarer
Anonym

...du vet väl om att änglarna gråter när flickor som oss är ledsna?

världen snurrar, och våra liv snurrar ibland ett varv extra för att vi ska kunna komma på plats igen, låt dig bara tas hand om!

2011-02-03 @ 19:39:06
elinhedén

jag finns alltid här, även om här inte är där du är. <3

Du finns i mina böner och jag saknar dig skarpt !! <3

2011-02-03 @ 19:43:34
Julia♥

2011-02-15 @ 11:43:23
Julia♥

Du är Älskad av så många älskling!

Du är den som betyder mest!

Jag har också sånna känslor ibland de kommer och går!

men om det är någon som ska ha såna känslor så är det inte du!

Du är så sjukt fin gumman det löser sig!



Älskar dig ♥♥♥♥

2011-02-15 @ 11:44:37
URL: http://giirlshine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0