Vineyard, gator och torg! :)

Hejsan hoppsan! :)

Hoppas allt är bra med er :D
Jag mår priiima :)
Har idag varit på teatern "Bröderna Lejonhjärta" i Eksjö
som Kultureken (<333333) satt upp på Eksjö camping,
SÅ FETT GRYMT! :D
De va riktigt bra, Kultureken är bäst, så är det bara ;D
började nästan gråta, de va verkligen riktigt riktigt riktigt grymt!
en helg kvar dom har föreställningar, GÅ PÅ DEN ALLIHOP! :D de e riktigt grymt! :D

igår kom jag hem från årets Vineyard läger :D
var dock bara där c.a. tre dagar om man lägger ihop alla gånger jag var där :(
måste seriöst åka på hela lägret nästa år! galet att jag aldrig varit å hela ;o
surt -.-
Diggar verkligen alla från Vineyard,
alla är så mysiga :D
saknar alla redan :( va ju där så lite,
så fick ju nästan aldrig träffa dom :'(
och nu e de typ ett år tills jag träffar alla igen,
känns väldigt sorgligt:'(

anledningen till att jag inte var där hela veckan var pga att jag jobbade..
som gatumusikant ^^
någo av er kanske såg ett klipp av oss på nyheterna?? :)
har varit med på nyheterna 2 ggr, mycket publicering :3
var med på radio och i tidningen också..
känns lite flum ;p
men de e riktigt kul att spela och sjunga på Anebys gator och torg,
plus att man får betalt för det,
så de e ju gött :D

Just nu sitter jag och lyssnar på underbar instrumental musik,
såndär musik som man mår underbart bra av,
och det är precis det jag gör också :)
Har haft en toppenvecka,
Gud har varit med varje dag,
mitt humör har varit på topp,
det har varit as gött! :D

och imorgon ska jag träffa min älskade bror Alexander och kolla på honom på ALV (Astrid Lindgrens Värld)
kommer bli en GALET grym dag, så nu är jag as glad :D
Taggar det as mycket! :D
Kommer bli en så bra dag,
en sån där dag man mår bra av :D

Nu ska jag städa lite och sen ska jag gå och lägga mej,
ska upp tidigt imorron,
eller rättare sagt tidigt för att vara Sofia Delhag x)
ska åka runt nio tiden med Hanna, Joel, Anton, Esther, Simon, Mormor och Mamma,
huuur mys som helst! :D

vi måste be för Norge,
det är så hemskt att en människa kan visa så mycket hat?!
Det var en Norsk flicka som sa i TV:
Om en man kan visa så mycket hat, tänk då hur mycket kärlek vi kan visa tillsammans.
och det är det vi måste.
Visa kärlek,
Be för Norge,
ha en tyst minut för alla som har dött,
det är så hemskt att jag inte kan tro att det är sant.
Vad händer med världen?

R.I.P. alla som dött i Norge,
hoppas att ni har det bättre nu<3

Nu ska jag bege mej till mitt rum och städa och be.

Ha en toppenbra morgondag !

Puss och kram!

Gud välsigne er! <333

// Fia



här en solnedgång som vi fick se i Nora, Uskavi Camping.
Helt underbart vackert,
tog mååånga kort :)
Blandade sommarbilder kommer så småning om ut på Facebook :)

Kom ihåg:
be för Norge.


Kommentarer
Emelie

Hej Sofia! Jag såg klippet om er på SVT när ni var ute och spelade som gatumusikanter. Måste vara ett spännande sommarjobb!



Jag och min kompis Josefin håller på och arrangerar SM för Gatumusikanter för andra året i rad i Mariefred (6mil utanför Stockholm). Det kommer att äga rum den 13e augusti och än så länge har vi 30 gatumusikanter anmälda från hela Sverige. Det skulle vara jättekul om ni också ville vara med och delta och spela musik under dagen!



Mer information om SM hittar du på www.smgatumusikanter.se

Och oss kan du nå på [email protected]



Vi hörs! :)

2011-07-29 @ 14:19:56
URL: http://gatumusikanterna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0