premiär! :D

Tjoho! :D

Igår var det cabaré premiär, det gick GALANT!
ALLA ÄR SÅ FETT FREAKIN' AWESOME! :D
alla tycker Aneby är så litet och dött..
gå på cabarén säger jag bara, ni kommer bli helt paff^^
Aneby-bor levererar!
De va riktigt kul, och ser fram emot nästa föreställning ikväll,
då kommer nåra männiksor som jag tycker väldigt väldigt väldigt mycket om (L)
så de kommer bli extra kul :D
åhhh, det är så galet kul med showande och spex och sånt,
vad vore världen utan det?
en enda stor tråkig plats typ.. eller?

Gud skapade glädjen,
glädje skapar leenden,
leenden är en sak vi behöver.

Jag tror nog alla i världen har skrattat någon gång,
skratt är glädje.
glädje får en att känna sej omtyckt, och man mår bättre:)

för liksom hur många blir sura när någon kommer och säger:
-Nämen hej! va kul att se dej! :D
tror nog alla blir glada av dom orden,
alla vill bli sedda,
alla vill känna kärlek och glädje,
vad hände?

Vissa tycker att livet är SKIT,
vad hände med deras glädje?
deras livsglädje?
De kanske inte fick tillräckligt med kärlek för att de
skulle växa,
det kanske är därför världen är som den är idag?
Vissa personer får inte tillräckligt med kärlek.
det tror jag är en anledning i allafall.
Hat.
på vissa platser i världen finns mer hat än kärlek,
varför?
jo, antagligen för att kärleken inte syns.
kärleken finns överallt,
men den ignoreras lite här och var.
Gud är kärlek.
Kärleken ignoreras,
Men den finns ändå där.
bara man vågar tro på att kärleken, Gud, finns
så kommer också kärleken synas och det blir mer kärlek i tillvaron.
Tro mej,
jag vet hur det är.
jag har aldrig hatat någon, det är ett så starkt ord,
men jag älskar många personer,
och det är så mycket bättre!
Hat eller kärlek?
Vad tror ni de flesta föredrar?
Jo, KÄRLEK!
Så dra ut i världen och sprid vidare kärleken,
gör männiksor glada.
ni kanske tycker att det inte är så mycket att ge en person
ett leende,
men det betyder.
Det kan betyda otroligt mycket.
Så sprid glädje och kärlek.

Gud välsigne er<3

och kom gärna på cabarén :D

Du är värdelfull.

Pöss!

//Fia








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0