Sommar, sommar, SOMMAAAAAAAR! ;D

TJOLAHOPP! :D

 

Hoppas eran midsommarhelg har varit fett grym ;D

Det har min i alla fall varit :)

Var på midsommarkonferens på Ralingsåsgården,

En riktigt go helg :)

Bodde i husvagn där med systern och 2 kusiner :D

Fett mysigt ;)

 

Midsommarkonferensen bestod av bl.a.:

GUD (såklart;D)

Häng,

mat,

GALET mysiga människor,

goa möten,

härlig lovsång

och mycket skratt och kramar ^^

Det är lite av vad min helg innehållit ^^

 

fick höra många vittnesbörd,

dvs folk som berättar vad dom fått uppleva sen de kom till tro ungefär;)

och nu har jag insett lite av hur beroende vi kristna är av andra som också tror,

att vara kristen i hemlighet och bara för sig själv tycker jag nästan inte är att vara kristen,

man måsteha några som stöttar en,

som man kan samtala med,

som man kan hänga med och vara med på möten och liknande,

annars tycker jag det är en konstig relation..

det är som en predikan som jag hörde en gång:

den handlade typ om att man ska våga visa sin relation med Gud för andra,

man kan tänka det som att man är ihop med någon,

men man berättar det inte för någon,

man har en relation som man döljer.

vad är det för relation egentligen?

om man är ihop med någon så borde man ju tycka om den personen, eller hur?

varför ska man då inte visa att man gör det genom att berätta det för andra och vara stolt över sin relation?

en del av att man är ihop med någon är väl att erkänna det för folk runt omkring?

annars så kommer ju personen man är ihop med tro att man skämms över den,

vilken toppenrelation!

not;P

Jag är stolt över min Gud,

och Han är med mej för varje dag som går.

Visst kanske jag tvivlar ibland,

men Gud finns alltid där och påminner mej på nytt om att Han är med mig,

och att Han hjälper och leder mej genom livet :)

Amen ^^

 

Gud välsigne er:)

 

Och ha en fortsatt trevlig sommardag,

hörs nästa gång du läser min blogg!! ;)

 

Tills jag skriver nästa gång,

ät glass och njut av solen så länge den är framme ^^

 

Pöss!

 

// Fia ;)

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0