Sommarloooooov :D <3

Hejsan på er :D

ÄNTLIGEN SOMMARLOV!
Kan inte fatta det!
fick det i födelsedagspresent kan man säga ^^
Skolavslutning på min födelsedag(Y)
Fick en härlig födelsedag,
men dåligt väder -.-
Men det gjorde mej inte så besviken,
jag var glad hela dagen :D
Och tusen tack mina fina tjejkompisar som gjorde min födelsedagskväll
till den bästa! :D
Älskar er!!<333
Många människor som gjorde mej glad den dagen,
tack till alla människor som finns och gör mej glad!<3
bästa födelsedagspresenten var nog en biljett till en musikal jag LÄNGTAT efter att se :D
LES MISERABLES!!!!!!!!! :D
GOSH va ja längtar till höstlovet :3
Taggar till tusen :D

Igår var jag i Örserum och flyttade in :)
Brukar bo där på sommaren med släkten,
fett mysigt är det :D
Var där med mormor, syster, mamma, pappa, kusin, kusin, kusin, moster, morbror XD
Mysigt :D

I morse var det dop i kyrkan,
min älskade vän Hanna och två till döptes:)
Jag och familjen höll i lovsången,
härligt :)

NU taggar jag TWILIGHT MARATON med goa människor :D
Ha en jättebra eftermiddag/kväll :)
Det kommer jag ha ^^
Taggar till TUSEN :D

Gud välsigne er! :)

Puss! :*

// Fia


We can be the kings and queens of anything if we belive<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0