underbart -.-

Hallojsan på er :D

hjälp vilket underbart väder asså;o
har stekt ute i solen ett tag nu kan man säga^^
kan de bli bättre väder?!
fett härligt :D
sista cabaréföreställningen igår,
lite sorgligt när man just kommit in i allt..
men sånt får man ta tyvärr:(
har varit en go vecka,
tack alla som gjort den så bra :D
ni är bäst :)

Tyvärr så sträckte jag till armen igår,
så nu kan jag knappt röra höger arm,
kanske har brutit ngt :(
lite surt kan man säga..
trodde igår att det bara var en sträckning
men det visade sej vara en aning värre tyvärr..
vill däremot ABSOLUT INTE åka in till akuten idag
när det är så galet härligt väder!
de går inte för sej!
får la be och hoppas att det blir bättre :)

ikväll ska jag på picknick med en mycket trevlig flicka :D
kommer bli as mysigt :D
innan det kanske jag tar en longboard tur med en annan trevlig flicka^^
mysig dag :D

And I, I'm desperate for you
And I, I'm I'm lost without you
God.

de ja går runt och tänker är att även om lite skit i livet händer,
som t.ex. en "kanske bruten"-axel, eller att något annat går snett,
så finns alltid Gud där.
Han lyser alltid upp min väg,
och jag är inte jätte ledsen för min axel,
pga att Gud är så mycket mer,
Han är glädjen,
Han är glädjen som ges till mej när jag är sur över
att jag har ont ngnstans,
Han hjälper mej glömma det
och se glädjen i livet i stället för att se dom situationerna i livet
som bara känns sunk.
Han är min konung.
Han är min glädje,
Han är min sång,
Honom jag prisar livsdagen lång:)

Gud välsigne er,
och be gärna för min axel..

Puss :*

// Fia


nu drar jag ut och steker igen, ha de gött :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0