ganska fin dag faktiskt :)

Hejsan hoppsan fina människor! <3

 

Idag har dagen varit ganska fin faktiskt..

har varit på gymnasiebesök i tranås på holaveden,

trevligt trevligt :)

sen hade jag hemkunskap i ca en timme,

där vi satt och var skiiiit hungriga och så var vi tvugna att kolla

på en film, där dom bakade bröd och bullar,

och det gör ju inte saken bättre precis! menmen, när man sedan kom hem så

fick man lite käk, så ja överlevde iaf ^^

 

Just nu har jag just bakat chokladmuffins med vit choklad,

som blir en liten överraskning tills  familjen kommer hem igen :)

har nämligen varit själv ett par timmar såhär på kvällskvisten,

jätteskönt att ha huset för sej själv lite :)

jag har myst i min ziperall och pluggat engelska med lite tända ljus runt mej,

för att göra vardagen lite mysigare :)

bra kväll helt enkelt! :D

börjar nog dock bli en aning sjuk,

går runt och fryser..

men det är nog bara för att det är kallt får vi hoppas :]

 

det var ett litet kort inlägg,

regnet har öst ner idag också.. glömde jag..

vilket gör det ännu mysigare att sitta inne med tända ljus ,

lyssna på musik,

och äta en alldeles färsk chokladmuffin! :D

 

Ha det gräjt folket :)

 

Gud välsigne er :D

 

// Fia :)

 

Kvällens bild! :D puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0