vad skulle jag göra utan er..?<3

hejsan hoppsan!

hoppas det är bra med er,
för nu mår jag bra igen (:
hoppas ni mår lika bra som mej! om inte bättre ;D

Vad skulle jag göra utan er mina fina vänner?? <3
Det är ni och Gud som fick mej upp på benen igen,
tusen tack att ni finns! ;)

jag har fattat nu varför jag oftast är glad,
det är pga Gud och pga mina underbara fina vänner som
jag älskar av heeeela mitt hjärta! :D

Till er vill jag bara säga:

Jag är så sjuuukt tacksam att jag har er!
Ni är mer än Guld värda
och jag älskar er av hela mitt hjärta!
Ni anar inte hur tacksam jag är att ni finns,
jag älskar er helt enkelt,
och ta åt er
för ni är
HUR
BÄST
I
VÄRLDEN
SOM
HELST!
:D

När jag är nere på botten och mår dåligt
så är det som om ni och Gud tillsammans drar upp mej därifrån på
några sekunder.

Ni är awesome.

Jag är glad att jag har er fina vänner :D

PUSSAR, KRAMAR OCH MYCKET MYCKET KÄRLEK FRÅN MEJ TILL ER! :D

nu vill jag lägga upp ett litet mysigt klipp som också fick mej att
le åter igen ^^

Det är fett mysigt!

Mupparna in my <3!





kan man bli mer glad av ett youtube klipp när man är nere? ^^
så gulligt och mysigt så jag fylls av glädje! :D

Nu ska jag plugga lite,
sen ska jag sova! ;)

Åter igen,
tack att ni finns mina fina vänner,
I Love you I do! :D

Gud välsigne er! ;)

Pussssss! :*

// Fia :)




You're the perfect friends for me,
I love you
I do!
<3



Kommentarer
Daniel Wendefors

Tänkte dela detta med dig... Take it as you wish.



http://aliaspastorn.blogg.se/2011/september/med-avstangd-motor-kommer-tankarna.html

2011-09-14 @ 23:30:52
URL: http://aliaspastorn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0