några exempel på stunder som gör livet så fett värt att leva.

hej folket!:)
 
Mitt höstlov har verkligen varit HUR GÖTT SOM HELST!:D
 
livet är så fett värt att leva när man har så underbara vänner och så underbar släkt runt omkring sig!:)
 
Veckan har bestått av fikastunder, prat, skratt, lite snö, Norrköpings-häng, kalas, bakning, och det bästa har varit att jag träffat så mycket härliga människor!:)
 
jag har åter igen gått och funderat på hur i hela världen man kan tro att vi är en slump. Att allt bara uppstod av sig själv, att allt bara finns och alltid funnits och alltid kommer att finnas..
hur kan blommor ha fått olika doft?
hur kan vi ha fått alla sinnen? så att vi kan smaka, se, känna och höra och röra på oss och allting?
vi är ingen slump.
vi är inte gjorda ur intet.
 
om man kollar på en skog, är inte den vacker?
med alla dess färger och former, kan det ha skapats ur slumpen?
 
jag tror inte det. det måste ha funnits någon slags konstnär bakom detta,
det förstår väl vem som helst?
 
har tagit lite olika kort detta året, älskar att ta kort på naturen, så fina motiv!
en morgon i veckan var det frost och jag var bara tvungen att springa ut och ta kort på de "kristall-klädda" växterna, här är några av bilderna:
vackert.. inte sant?
när man ser allt detta vackra, när man ser människor, när man känner doften av en sommaräng eller när man ser den första snöflingan falla ner från himlen.. hur kan man då tro att allt detta har skapats av sig självt?
 
det är omöjligt för mig att tro!
 
Gud är god, Han skapade oss, det tror jag verkligen. av hela mitt hjärta.
 
Efter allt jag upplevt i kyrkan och på läger och i vardagen pga min tro,
hur kan jag någonsin tro att jag då är en slump?
 
det tror inte jag.
 
denna veckan har jag fikat sjuukt mycket! ^^
med olika människor;)
 
hade en bakdag med en underbar vän i måndags och sen bjöd vi sjukt goa människor på fika framåt kvällen när vi bakat och diskat och allt vad vi gjorde. Galet go kväll och underbar gemenskap!
skratt, prat, systemlekar och fika, vad mer kan man önska en måndagskväll?:)
här är lite bilder från den kvällen också:
lite blandade bilder,
det var GALET mycket fika.. men det mesta tog faktiskt slut!;)
 
en lyckad kväll!:)
 
har även kollat på film med lite blandat folk,
tagit maaaaassa kort med min syster Hanna och vår kära barndomsvän Johanna,
här är en av alla tusen:
 
vi är fina vi^^
 
om det var någon som reagerade på tre flickor som sprang runt på ett fält och lekte med höbalar.. förlåt. vi ÄR konstiga.
 
ett megagött höstlov med andra ord!
 
och idag,
sista dagen på lovet,
måste jag plugga. tyvärr. yey.
 
men men, det är la en del av livet det med tyvärr..
får tänka tillbaka på min goa vecka och va glad för det när jag somnar i samhälls-böckerna.
 
taggar att träffa klassen imorron i alla fall, det är alltid gött! alla är så fina och underbara!:)
 
well well, dags att ta tag i mitt liv!
 
ha en fortsatt go söndag,
avslutar med ännu en bild från en av fotorundorna med Johanna och Hanna!:)
 
Blessings!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0